Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hockey VM

Wednesday, May 12, 2010

Hockey VM

Nu är jag framme, duschad och klar för kvällsmat. Resan ner gick bra, men var fruktansvärt tråkig... speciellt efter Jönköping när regnet började ösa ner.

Jag hörde nåt roligt på radion som jag faktiskt kommer ihåg. Det var i programmet "chans till romans" där programledan pratade om hockey VM som faktiskt började typ i går. Detta hade jag ingen aning om... och de som hade det sket tydligen i det ändå och kollade på buskis som hade 300 000 fler tittare. Skrämmande! Hur som helst listade han varför det var så lågt intresse och jag tyckte det vara ganska roligt:

1. Det är maj... vem sjutton vill sitta inne och minnas kyla och is då?
2. Det går bra för danskarna... katastrof!
3. Det går bra för norrmännen... total katastrof!!!
4. Det är i Tyskland
5. Amerikanerna (läs NHL) skiter i det och då blir det genast ointressant.

Funny! Nu ska jag slänga mig i soffan med lite smålandslimpa och filmjölk.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: