Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En kall Cola Zero

Saturday, May 22, 2010

En kall Cola Zero

Yiiiizzus! Jag har nu dammsugit sängen igen och denna gången tror jag faktiskt jag fått bort allt tvättmedel. Eftersom sugaren ändå var framme tog jag resten av lägenheten också. Man ska inte dammsuga när det är 30 grader varmt inne! Jag är helt dyngasur av svett. Som tur var hade jag en Cola i kylen som nu kyler mig både ut- och invändigt.

Jag ska nog ut igen... kan ju inte bara sitta här inne när det är så fint väder. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, men det får väl bli en överraskning. Funderar i alla fall på att ta vägen förbi Ekersch på hemvägen och köpa mig en låda Daimglass som jag kan tröstäta i kväll.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: