Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Håk-Eye

Thursday, May 13, 2010

Håk-Eye

Ni som också kollar på Sverige-Tjeckien vet att det är Håkan Södergren som bär titelns alias. Nu sitter vi hemma hos Potty (även Släggan) och kollar på matchen som börjat riktigt skamligt, varav jag gett upp för att blogga lite tills det vänder.

Dagen har varit ganska seg tack vare det ostadiga vädret. Efter en suveränt lyckad löprunda i perfekt duggregn har inte mycket blitt uträttat. Jag traskade upp på stan en sväng för att se om hälsokostaffären var öppen eftersom jag behöver nya magtabletter, men det var den inte... och inget annat heller för den delen. Till och med Preem var stängt. Det verkar som de tar det här med Kristi HImmelsfärd lite mer på allvär här nere i södern än hemma.

Vi åkte på en runda med bilen istället och sen blev det vuxenlunch med fisksoppa på menyn. Mustigt mumma! Bara i Värnamo har jag ro nog att ligga still i soffan så efter lunchen somna vi som stockar i söfa. Skönt, men samtidigt inte. Jag blir så otroligt seg av att sova middag. Vaknar liksom aldrig igen, trots kaffe.

Vi tog en repa med bilen igen efter vi vaknat. Christian övertalade mig att köpa en på¨se nötmix från Estrella vilken han kommer få dosera åt mig. Påsen innehåller nämligen typ 500 gram och vi vet ju alla att jag inte är tjejen som tar en nöt. Jag drar lätt i mig hela påsen och ligger och vrider mig i buksmärtor sen. Vi får väl se om han lyckas förhindra detta. I think not.

Nu ska jag väl återgå till hockeyn. Släggan har bytt position och sitter framåtlutad över bordet, så det kanske är lite mer spännande nu.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Anonymous said...

Unlike many states, Arkansas has designed a concerted effort
to protect other road users from careless drivers quick loans there will likely be an additional boost in 2008 of 25 cents
per pack if $50 million just isn't raised by october.