Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lovley monin

Saturday, April 24, 2010

Lovley monin

Tillbaka efter en underbar runda runt Osudden. Det är så himla skönt ute. Hade glömt att det kunde vara så underbart. Sist jag tog mig runt var det översvämning... nu är det som en helt ny plats när vattennivån har återgått till det normala. Av njuter nu en yogurt och knäckebrödsfrulle. Gör det i datastolen med stängd dörr ut till rummet för att inte väcka Bäjb med mitt knaprade... så omtänksam är jag.

Oavsett vad jag tycker om kungahuset måste jag bara säga att klänningen Vickan hade på sig på Fredriksborgs slott är skitsnygg! Var kan jag köpa den?

Och på tal om kungahuset... nu har Tora gått under jorden och där kan hon väl kanske stanna? Hon ångrar att hon gick ut med historien om henne och Jonas Bergström. Ja, det är ju så dax nu.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: