Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lär av askmolnen och sätt lite rotation nu Stacie!

Friday, April 16, 2010

Lär av askmolnen och sätt lite rotation nu Stacie!

Nu kommer askmolnet tillbaka! Å, jag tycker så synd om mina kollegor Gunnel och Kicki som skulle åka till Turkiet i morgon. De har verkligen sett fram emot den här resan, men nu ser det ju ut som de inte kommer iväg. Deras humör vände verkligen igår när de insåg att de kanske inte skulle komma iväg. Idag blev de dock på bättre humör eftersom Fritidsresor skrev att det såg bra ut, men nu... ja, som ni ser.

Detta är inte heller bra ur ett annat hänseende. SJ får ju alla resenärer och kommer tjäna multum på detta. Det är de verkligen inte värda.

Varför är det förresten ingen som kommenterat mitt svarta hår? Är det så att ni inte gillar det? Säg det i sånt fall, för annars blir det permanent i helgen. Nu har jag nämligen köpt hem Poly Palette. Det är samma märke som jag hade nu, men i färg. Färgen kostar bara 46.90! Hur är det möjligt? Det är absolut inget fel på färgen... Louise på jobbet har den och den är skitsnygg. De färger jag brukar köpa... L'oreal och andra Schwarzkopf kostar ju för fanken över 100 spänn.

Hur som helst... toningsschampot är, som ni ser nämligen redan på väg ur och så orkar jag inte ha det. 24 tvättar gäller tydligen inte på mitt hår, för jag har bara tvättat det tre gånger sedan jag tonade.

Nu måste jag ta tag i mig själv. In i duschen och under den tiden det tar ska jag ha listat ut vad sjutton jag ska käka.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

PollyJo said...

Jaaa Poly Palett är bäst, jag har använt mig av den svarta i ett års tid nu. SUPER och billig!

Hannastacia said...

Undrar hur den kan vara så himla billig om nu alla säger att den är så bra.