Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Will it start?

Tuesday, November 01, 2011

Will it start?

Usch, jag blir så nervös över det här med bilen. Varför blinkade min stereo trots att tändningen var av? Och kommer den att starta ikväll när mamma kommer med startkablarna? Om den gör det, hur långt måste jag då köra för att kunna lita på att den startar nästa gång? Jag lär ju inte våga ha stereon på och hur kul är det att köra runt runt utan musik? Jaja, ingen idé egentligen att tänka på det nu eftersom det är massor med timmar tills jag får veta.

idag är det vad jag kunde se igår en herrans massa lokalanestesioperationer på dagkirurgen. För min del innebär det inte så mycket praktiska förberedelser utan mest ett evigt löpande fram och åter till operation. Kommer få motion i alla fall.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: