Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Så mycket bättre

Friday, November 11, 2011

Så mycket bättre


Idag känns det lite bättre faktiskt. Ok, jag är fortfarande sugen på att packa ihop en väska nu på morgonen och dra till Göteborg och Daniel direkt efter jobbet, men det ska jag inte göra. Förnuftet har segrat. Efter att ha pratat med min babe igår och insett att han saknar mig lika mycket känns det faktiskt på nåt vis bättre att vara hemma. Det kanske egentligen ÄR ganska skönt att slippa köra 60 i mörker och få tid till tvätt och städ och allt sånt skit som måste göras. Vi får ha det extra mys nästa helg istället. Må det nu bara gå blixtfort dit!

Foxy D
Jälla kul jag ser ut att ha
Andess madness
Finaste bröderna Velander
Fruktansvärt va kass jag är på att ta kort nu för tiden. Detta är de bästa av korten jag tog på dödsfesten och det säger ju en del om kvaliteten på den rullen (eller vad man kallar det nu för tiden.

Nä, nu är det dax att bege sig till jobbet för sista gången denna veckan. Skönt, sen kan jag börja räkna ner tills jag får träffa min raring igen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: