Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Med mamsen till Gbg

Friday, February 17, 2012

Med mamsen till Gbg

Det är alltså dagen D för min och mammas resa till Göteborg för att hänga med boyfriend/svärson och göra stan. Sak bli så himla skoj.

Hade väntat mig ännu en iskall morgon med hala vägbanor, men en tittpå termometern som visar noll och på vägverkets halkrapport visar annat. Toppen. Låt det stämma nu också!



Dagen börjar dock med att jag ska ta HellSaab, som står ute på gatan sen igår och köra mor till Kumla. Detta för att bilen ska finnas hos mig så jag kan köra förbi Kumla efter jobbet och hämta upp mamma på vägen. Inte det smidigaste kanske, men så får det bli.

Planen är att ta det varligt hemma ikväll för att i morgon ta med mor upp på staden. Klockan 13 ska vi möta upp Cillan för lunch och sen blir det väl lite mer stadshäng innan Daniel kommer in och möter upp för supé på nån slags hamburgerrestaurang... typ O'Learys.

Tycker det ska bli fruktansvärt kul att köra faktiskt. Har ju inte gjort det sedan jag lämnade ifrån mig bilen och jag saknar det faktiskt. Jag är ju en sån sån där konstig prick som gillar att köra bil långt.

Packningen, som ju då även är till Hollande är jag inte alls nöjd med, men det får duga för nu. Antagligen kommer jag hinna tänka om innan det är dax, men så får det väl bli då.

Nä, gott folk.... off I go. See ya!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: