Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ge mig energi

Tuesday, December 20, 2011

Ge mig energi

Vaknar idag 4.30 som vanligt och ger mig ur sängen och känner genast hur trött jag är. Kroppen värker, ögonen rinner och ini huvudet känns som bomull. Jag är dödstrött fast så pass vaken att jag inte kan somna om såklart. Det kan jag ju aldrig den här tiden. Hur ska jag orka fram till ledigheten? Jag hoppas det blir mer att göra i dag än i går för en dag till av stillasittande känns som tortyr.

Sen är det de här med förkylningen som inte tycks vilja släppa taget. Återigen vaknar jag halvsnorig och öm i halsen. WTF! Försvinn nurå! Och nu tycks jag också ha smittat ner Daniel som igår kväll hade taggtråd i halsen och feberkänningar. Fy va tråkigt om jag lyckats smitta ner honom och han ska bli sjuk nu lagom till jul. Man kan ju hoppas det var nåt tillfälligt och att det inte bryter ut.

Tisdag igen. Dagen som tycks vara hela tiden. Idag blir de lite annorlunda dock. Eftersom Emma ska på julavslutning för sin äldsta pojk på onsdag tar hon dagkirurgen idag och jag på onsdag. Kan ju vara skoj med lite omväxling haha. Antar detta betyder jag måste sitta i telefonrådgivningen idag, men vafasen det går väl det med... om jag inte somnar d.v.s.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: