Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Med nät, nyklippt hår och rosa golfklubbor!

Wednesday, June 08, 2011

Med nät, nyklippt hår och rosa golfklubbor!

Jihoo, detta visade sig bli en riktigt bra dag trots att jag sovit som skräp. Men om vi börjar med att klaga lite för det hör ju till.

Jag vaknade som sagt utan att nätet börjat fungera igen och jag blev helt vansinnig. Sovit skit och inget nät... kan det bli värre?!? Dessutom var jag så trött att jag mådde illa. Magen har varit helt ur balans senaste tiden och denna morgon var ju inget annorlunda. Det var riktigt skönt ute på vägen till jobbet. Så där urladdat och svalt efter åskovädret. Dock dröjde det ju inte länge innan det kvava kom tillbaka och nu är det lika fruktansvärt varmt igen.

I panik med svettig skalp (tjockast hår i världen) ringde jag Hår & Nagelbandet. Min frissa och underbara energiknippe Celie har ju slutat, men jag fick en tid samma dag hos en tjej som hette Carolina. Lite skrajsen vart jag allt när jag insåg att hon precis börjat och jag såg att hennes händer darrade som asplöv. Det visade sig dock att hon varit frissa länge fast på annat ställe och när hon sa helt spontant att jag hade vackra, glada ögon  kunde jag ju inte annat än ge henne en chans. Och det vart bra. Lite väl kort kanske, men i den takt mitt hår växer spelar det ingen roll. Kommer ju sitta upp mestadelen ändå och huvudsaken var att det vart urskalat.

Jag har funderat lite under dagen över mina golfklubbor. På sidan jag beställde dom ifrån står det fortfarande bara shipped daterat 1/6 och jag har inte haft några samtal på mobilen förutom från teleförsäljare, men när jag kom hem såg jag en kille stiga ur en DHL-bil på gatan och gå in i min trapp. Kan det va till mig?!? Mycket riktigt. Jag mötte honom på vägen ner och och vips hade jag mina klubbor! De är ursnygga och jag lovar visa kort på dom senare.

Nu ska jag svettas av mig lite och låta det bli lite mindre soligt ute och sen blir det en resa till Fallen för en efterlängtad löprunda i naturen. Lovely!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: