Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Avsaknad av motivation

Sunday, January 23, 2011

Avsaknad av motivation

Nu sitter jag här i soffan är otroligt uttråkad och saknar motivation till att göra nånting. Samtidigt är jag otroligt rastlös... för det är ju sån jag är. Jag kan inte få ro av att inte göra nånting. Det är ledig dag och jag kan just nu göra prick vad jag känner för och vad jag vill, men då minsann ska man inte komma på nåt. Visst har jag grejer jag skulle kunna göra. jag hade planer på att göra matlådor, tvätta och rensa garderoben, men hur kul känns det liksom?

Jag var så peppad inför skidskorna att jag bara tog slut när jag kom hem. Det gick så snabbt ju. Det enda jag känner för att göra är träna, men jag kan ju bara inte träna mer. Jag kommer ju slita ut mig. Jag hade i.o.f.s vilodag i torsdags (tror jag), men fredag vart det ju trippelpass med stepper, CrossFit och kondition, igår löpning på morgonen och styrka på kvällen och i dag stepper på morgonen och sen långfärdsskrillorna. Konstigt nog har jag massor med energi kvar i kroppen. Jag vill röra på mig, bli svettig och få den där känslan av total kroppslig utmattning. Det snöar förvisso ute, men jag skulle vilja springa igen innan vardagen och de svullna fötterna kommer tillbaka. Men jag ska nog vänta... i alla fall tills lite senare i kväll.

Dessutom gör knät så otroligt ont just nu. Ännu syns det inte så mycket på knät mer än svullnad och lite rött, men jag har en känsla av att det kommer skifta färg ganska snart så ont som det gör. Skit vore väl annars, för visst vill man att det ska synas när man har riktigt ont nånstans?


Jag har Inception hemma. Har ni sett den? Jag ska nog göra det nu.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: