Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Uppe innan tuppfan

Tuesday, August 10, 2010

Uppe innan tuppfan

Haha, det tog en dag och sen var jag tillbaka i mitt vakna 4.23 streak igen. Why oh why? Jag somnade som en stock i första reklamen i CSI NY dvs ca 21.20 så sammanlagt blir det ju mer sömn är på väldigt länge ändå. Men jag kan inte anklaga mig själv för att vara direkt pigg ändå.


Jag upplevde just en déjà vu från min barndom när jag såg denna bjässe på mitt fönster. Har ni tänkt på att det är skitsvårt att se om de sitter på in- eller utsidan? När jag var lite och sent på kvällarna låg i soffan på övervåningen och skulle sova upptäckte jag ofta harkrankar på fönstret. De var inte så fjussigt små som denna utan riktiga monster. Titt som tätt var de faktiskt på insidan och då höll jag på att dö av skräck. Oftast satt de ju på utsidan, men lika otäcka och monsterlika var de för det och gjorde det omöjligt för en liten flicka att sova. Denna satt tack och lov också utvändigt.

I dag vill Emma att vi ska gå på utegympa. Friskis kör tisdagar och torsdagar i Stadsparken och har gjort så hela sommaren. Det är gratis, vilket ju skulle passa eftersom jag inte köpt nytt träningskort ännu. Men jag vet inte... det känns som vädret inte är det bästa. Dessutom har jag otroligt ont i ett knä. Igår körde jag pass B på Perrelllis träningsschema. Dvs benpass och det var riktigt jäkla jobbigt eftersom jag inte kört benstyrka på mycket länge. Jag tänker modifiera detta pass efter ett par veckor för är det nåt jag inte vill ha är det större ben, men igår körde jag det fullt ut och jösses vad jobbigt det var. Som vanligt knakade det oroväckande i mitt vänsterknä). Har haft knakande leder sedan jag föddes, det känns ju inte, men det är nåt med vänsterknät som inte känns ok. Igår knakade det väl lite väl mycket och nu har jag ganska ont. Jag tror det bästa vore en vilodag i dag faktiskt. Vi får se.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: